Onze partner CM.com, hoofdsponsor van Eredivisieclub NAC Breda, veilde zijn hoofdsponsorschap voor één dag. De winnaar van de veiling is Gr8 Hotels, die daarmee een prachtige bijdrage van 15.500 euro voor ons Techno Girl programma levert.
De veiling ging om het NAC-hoofdsponsorschap voor één dag, inclusief dertig bedrukte wedstrijdshirts, een lunch bij CM.com in Breda en 10 skybox-kaarten met borrel voor de wedstrijd van NAC Breda tegen VVV Venlo op zondag 31 maart in Breda. Met een bod van 15.500 euro heeft Gr8 Hotels de veiling gewonnen. Hiermee dragen zij bij aan het Techno Girl programma. Met dank aan CM en Gr8 Hotels kunnen 174 Techno Girls een korte stage lopen in Zuid-Afrika en daarmee hun kansen op de arbeidsmarkt aanzienlijk vergroten. Dat is fantastisch!
UNICEF en CM.com hebben een langdurige samenwerking gericht op het verbeteren van kansen voor jongeren in Zuid-Afrika. Onderdeel hiervan is het Techno Girl programma van UNICEF, dat zich ten doel stelt technische vaardigheden bij meisjes in Zuid-Afrika te ontwikkelen.