Medewerkers vinden het in toenemende mate belangrijk om voor een maatschappelijk betrokken werkgever te werken. Én wat is er mooier dan dit samen met hen vorm te geven?
Zo inspireer en verenig je medewerkers door hen te verbinden rondom het levensreddende werk van UNICEF voor kinderen. Werknemers worden bewust van kritieke problemen en krijgen zodanig de tools aangeboden om samen met hun werkgever een verschil te maken voor de toekomst van een kind.
Hiermee groeit ook de bedrijfstrots en betrokkenheid, én bouw je aan je merk als werkgever, met UNICEF als een (internationaal) herkenbaar doel.
Met Employee Engagement doelen we op de emotionele betrokkenheid van medewerkers bij de organisatie en haar strategische doelen. Daarnaast zijn betrokken werknemers van belang om betere bedrijfsresultaten te realiseren en behoudt u hiermee talent over langere termijn.
UNICEF kan de tools en middelen bieden die u nodig heeft om een effectieve en impactvolle donatiecampagne voor werknemers te creëren. Een donatiecampagne is een gemakkelijke manier voor de werknemers van uw bedrijf om het levensreddende werk van UNICEF voor kinderen rechtstreeks te financieren. Veel bedrijven verdubbelen hun steun en stimuleren het geven van werknemers. Voor internationaal opererende organisaties kunnen we helpen bij het opstellen van een online donatiepagina, waarmee fondsen voor bijvoorbeeld een noodhulp campagne eenvoudig verzamelt kunnen worden en de betrokkenheid van werknemers wordt ondersteund.
Ook zijn er tal van andere mogelijkheden om medewerkers te betrekken en samen met UNICEF een maximale impact voor kinderen te bereiken:
ING Run for UNICEF - Oostenrijk
Voor meer informatie neem contact op met: