Met uw bedrijf een positieve impact maken op de levens van kinderen kan met UNICEF op verschillende manieren.
Om samen met UNICEF bewustzijn te creëren voor een goed doel en fondsen te werven, kan er een gezamenlijke campagne opgezet worden. Dit kan gekoppeld zijn aan de verkoop van een bepaald product. Door klanten op te roepen te doneren of de boodschap en donatie te koppelen aan de verkoop van een product (ofwel cause related marketing genoemd). Deze campagnes leiden tot zowel tastbare financiële voordelen, als voordelen zoals merkdifferentiatie of hogere klant- en werknemerstevredenheid en bovenal positieve en blijvende resultaten voor kinderen. Waarmee met 1 internationaal herkenbaar doel en boodschap zowel klanten, mederwerkers als business partners geïnspireerd en verenigd worden.
Mooie en succesvolle voorbeelden van dit soort campagnes zijn de '1 Pack = 1 Vaccine'-samenwerking tussen het Merk Pampers van Proctor & Gamble en UNICEF. Deze campagne heeft meer dan 300 miljoen vaccins voor maternale en neonatale tetanus opgeleverd en heeft ertoe bijgedragen dat dit in 26 landen is geëlimineerd.
Andere voorbeelden van marketing/CRM samenwerkingen:
Voor meer informatie, neem contact op met: