Ben je niet tevreden over de werkwijze van UNICEF Nederland? Wil je een klacht met ons delen? Neem vooral contact met ons op. Wij leren hier graag van en beschouwen jouw informatie als een manier om ons werk te verbeteren. Hartelijk dank voor de moeite!


Dit klachtenreglement is opgesteld door UNICEF Nederland en is bedoeld voor alle vrijwilligers, donateurs, giftgevers, kopers van UNICEF-kaarten en -cadeaus en andere doelgroepen van UNICEF Nederland. Het bevat bepalingen over de wijze waarop de klachten die tegen één of meer vrijwilligers en/of werknemers en/of UNICEF Nederland worden ingediend worden afgehandeld.

Looking for the English complaints procedure?

Klachtenreglement

  • Directie: het statutair bestuur van UNICEF Nederland;
  • Klacht: een vermeende tekortkoming verondersteld door de klager. Het is een door UNICEF Nederland ontvangen uiting van ontevredenheid over UNICEF in het algemeen, een door UNICEF Nederland bewezen dienst, een persoon werkzaam ten dienste van UNICEF Nederland of een product van UNICEF.
  • Klachtenreglement: dit klachtenreglement;
  • Klager: een natuurlijk persoon of rechtspersoon die een klacht indient bij UNICEF Nederland.
  • Schriftelijk: per email of brief;
  • UNICEF Nederland: Stichting Nederlands Comité UNICEF, statutair gevestigd te 's-Gravenhage;

Bolivia uni116822