Acties Partners

29 oktober 2014

UNICEF zet zich in voor kinderen in nood en is trots op het grote aantal zakelijke partners dat hierbij helpt.

Bedrijven in actie voor kinderen in nood

Zelden waren er zoveel brandhaarden in de wereld. Nooit eerder moesten zoveel kinderen zien te overleven in noodsituaties. UNICEF vraagt de komende weken aandacht voor deze miljoenen kinderen, en is er trots op dat een groot aantal zakelijke partners zich ook hard maakt voor deze actie. Een greep uit de acties...

Schiphol

Bezoekers op de luchthaven Schiphol kunnen er de komende weken niet omheen: via grote banners en videoschermen wordt aandacht gevraagd voor de campagne van UNICEF. Schiphol stelt deze communicatiekanalen kosteloos beschikbaar. Bovendien is er een mooie actie bij Schiphol Parkeren: bij het online reserveren van een parkeerplekje op de luchthaven, kan een bezoeker een donatie doen aan UNICEF. 

Lees hier meer over de acties van Schiphol. 

Pathé

Ook onze partner Pathé komt weer in actie. Van 30 oktober tot en met 18 december 2014 is er een donatieactie bij de kassa om zoveel mogelijk geld op te halen voor het werk van UNICEF. En op 9 november organiseert Pathé een landelijk kinderevent rondom de film Wiplala, waarbij per verkocht kaartje € 5,- aan kinderen in nood wordt gedoneerd. 

Lees hier meer over de acties van Pathé. 

H&M

Een afrondingsactie ook bij onze partner H&M. Via posters achter de kassa wordt aandacht gevraagd voor de noodhulp campagne, en kassamedewerkers zetten zich in om zoveel mogelijk klanten te laten doneren. Extra mooi: tijdens de actieperiode verkoopt H&M ook de All for Children collectie waarvan 25% van de verkoopprijs naar onderwijsprogramma's UNICEF gaat. 

Lees hier meer over de acties van H&M. 

En meer…

Nog veel meer bedrijven komen in actie voor UNICEF's campagne voor kinderen in nood. Houd onze website en social media kanalen in de gaten voor meer informatie.

Poster Wiplala

Kidspremière van de film  Wiplala bij Pathé voor UNICEF.