Montblanc haalt 500.000 dollar op voor UNICEF

16 september 2014

Partner Montblanc maakt bekend 500.000 dollar (ruim 387.000 euro) opgehaald te hebben voor UNICEF met de 'Signature for Good' campagne. 

Signature for Good campagne

Partner Montblanc maakt bekend 500.000 dollar (ruim 387.000 euro) opgehaald te hebben voor UNICEF met de 'Signature for Good' campagne. De campagne liep van maart 2013 tot maart 2014 en liep in meer dan 80 landen waar Montblanc aanwezig is. Met de 'Signature for Good' campagne werd 5 miljoen dollar opgehaald. Deze verkoop was ver boven het verwachte resultaat van 1,5 miljoen dollar.

Donatie

Zoals voorgaande jaren doneert Montblanc 10% van de verkoop van deze collectie aan UNICEF. De fondsen zullen verdeeld worden over verschillende programma's. 75% zal gebruikt worden voor school voor Afrika en Azië en 25% voor onderwijs programma's in Latijns Amerika. 

Montblanc Meisterstuck 145 STILOGRAFICA