Gisele Bündchen zingt Heart of Glass

22 mei 2014

Supermodel en zangeres Gisele Bündchen zingt de Blondie-hit Heart of Glass in de zomercampagne van H&M.Voor elke download van het nieuwe nummer zal H&M een bedrag doneren aan UNICEF.

Vorig jaar zong Bündchen ook al een nummer in voor de campagne van het modemerk. De opbrengst van het liedjes ging toen eveneens naar UNICEF ten behoeve van vaccinatieprogramma's. Dit jaar is onderwijs het beoogde doel. Per gedownload liedje doneert H&M ongeveer 38 eurocent. Het bedrag kan per land iets verschillen. De komende vijf jaar worden de royalties op dit nummer nog afgedragen.  

Samenwerking

H&M en UNICEF zijn internationale partners. Sinds 2004 werken zij intensief samen om het leven van kinderen te verbeteren. Wereldwijd heeft H&M maar liefst 12,5 miljoen dollar opgehaald voor de UNICEF-projecten in India en Bangladesh. 

Pag 26

Share _400x 514

Gerelateerd aan dit onderwerp