UNICEF Tikkertje groot succes!

17 juli 2012

Met UNICEF Tikkertje vroegen wij samen met jou aandacht voor kinderen die zwaar en gevaarlijk werken moeten doen. En dat is gelukt! Met 28.000 tikken op de teller was de campagne goed zichtbaar op Facebook. Jouw tikken waren ook geld waard: H&M doneert maar liefst €10.000,- aan UNICEF.

Bangladesh

Met de opbrengst van de actie helpt UNICEF werkende kinderen in Bangladesh naar school. Zoals de kleine Sagor en zijn vriendje Abdullah. In de hitte struinen zij over de vuilnisbelt, zware zakken op hun rug. Ze verdienen een beetje geld met de verkoop. Maar nauwelijks genoeg om er eten en drinken van te kunnen kopen, laat staan kleding en onderdak. Dankzij UNICEF gaan deze jongens nu naar school. Daar kunnen ze weer kind zijn, krijgen ze te eten en leren ze een vak.

Mede dankzij UNICEF Tikkertje kunnen wij hen, en vele andere duizenden werkende kinderen in Bangladesh, helpen.



Tikkertje

Gerelateerd aan dit onderwerp